21.08.2012 г.

Помощниците ми






Oriflame е това, от което имах нужда -  качествени продукти на достъпна цена. В последния им каталог бях възхитена от цените на продуктите и се изкуших да си поръчам тази серия, която бе намалена. За мен лично си бе без пари :)
След като си я поръчах, мина периода на чакане и продуктите вече бяха в ръсете ми. И тогава си зададох въпроса: Заслужаваше ли си? Отговорът си дойде след първото ползване - определено Да.
Цялата серия мирише леко и свежо -  като след баня. Консистенцията ми харесва, но нека сега споделя впечатленията си от всеки продукт.



Това е гел пяна за почистване. Освен свежия  аромат ми харесва , че лесно се разнася по кожата, леко се пени и лесно се отмива. Като кожата видимо след това е леко поизпъната и със свити пори ( поне при мен ).



Това е кремчето за около очите. Консистенцията е прозрачна и лесно се нанася. За тези, които не знаят с потупващи движения от вътрешната старана на окото към външната. Взех си го с мисълта да положа грижи за кожата около очите си, защото както е известно тя е чувствителна.


Крем за лице. Допада ми консистенцията - лесно се нанася и бързо попива без да оставя  следи от лъщене. Опаковката е удобна и аромата е , както споменах свеж.


Скраб, ексфолиант за лице - премахва мъртвите клетки от кожата. За мен е равнозначно с гел пяната, защото след употребата му ефекта върху кожата ми е същия.

Като цяло мога само ласкаво да се изкажа за  продукти им. Аз търсих качествени продукти на добри цени, които да решат проблема ми с мазната кожа, защото моята е такава.  След комплексната им употреба вече една седмица след първото ползване кожата ми: не лъщи, зачервяванията почнаха да изчезват, порите ми се свиха и пъпчиците почнаха да изчезват. Лицето ми е свежо и чисто . Как да не се усмихам всяка сутрин пред огледалото? :)




Няма коментари:

Публикуване на коментар