25.05.2012 г.

За най - интимното местенце



С наближаването на летния сезон е необходимо да помислим за външния си вид и то не само за актуалните в момента модни тенденции, но и за личната си хигиена. Някои жени през зимата се "занемаряват",т.е. не се епилират с оправданието, че имат постоянен партньoр или че няма кой да ги гледа изпод дългите и дебели дрехи. И в двата случая не съм съгласна.
Времето се затопли и извадихме летните дрехи. Ред е да разкрием нашите прекрасни тела и докато за повечето е ясно как се епилират крака, ръце, вежди и подмишници, то за триъгълника се знае много малко. И гледайки в Интернет колко зададени теми има по форумите относно епилирането на интимните части, то се убеждавам, че има нужда и от моята публикация ...на базата на личния опит. 


Много момичета се притесняват да идат на козметичка, срам ги е( и мен също ме беше) . За това предпочитат у дома с помощта на епилатор, самобръсначка или кола маска. В два от трите случая е болезнено, но не и нетърпимо, както казват " Трай, бабо, за хубост".
И така нека преминем към по - съществената част :)
Желателно е дължината на косъмчетата да е около 5 мм.- достатъчно дълги, за да ги захванете с кола маска или епилатор, но и достатъчно къси, за да не боли. Ако е за пръв път епилирането, то нека с ножичка се намали дължината. Хубаво е и преди самата процедура да си вземете душче, защото ако първо се епилирате и после си вземете душче има вероятност да се появят пъпчици или косъмчета с обърнат растеж.
Нека сега започна с кола маската. Аз съм доволна от 


Предимството е, че не е необходима лента за отстраняването на космите. Преди да започнете е желателно да нанесете пудра или талк по интимните си части, за да поеме излишната влага. Затопляте кола маската и с помощта на шпатула нанасяте на желания малък участък. Желателно е това да става бърза, защото кола маската бързо се втвърдява . След като нанесете от нея, изчаквате да изсъхне и рязко отлепяте колата по посока обратна на растежа. С нея по - малко й боли, защото е топла и когато я нанасяме порите леко се отварят, като позволяват по - лесното отстраняване на косъмчето. Може да се ползва няколко пъти и струва около 3 лв. След отсраняването на окосмяването е хубаво да минете участъка с антибактериална мокра кърпичка, за дезинфекция или олио, за отстраняване на останала кола по кожата.


И колкото и да ме е срам ще кажа , че лично аз почвам от триъгълника към едната срамна устна, после към другата и накрая към дупето, като си помагам с огледало. На места леко опъвам кожата, за да ми е по - удобно за нанасянето на колата. Но все пак всяка за себе си трябва да разбере как й е най - удобно.


И нека сега продължим с епилатора. Аз имам и също го ползвам за интимните си части. Но за разлика за от колата повече боли. При него е желателно преди и след употреба да се дезинфекцира. Иначе се ползва по същия начин като колата на малки участъци, както ви е удобно, след което се дезинфекцират местата, където е епилирано.
За тези , които нямат епилатор алтернатива е дамската самобръсначка.


Ако нямате свободно време за кола или епилатор ( все пак отнемат около час) или бързате, тя е вашето решение. Преди да се епилирам нанасям  интимен гел, за да не протрия кожата си. И с едно двежение по посока обратна на растежа на косъмчетата прекарвам самобръсначката. Внимавам да не се порежа и често я изплаквам. Ако космите ви са по -  дължи и не го правите има вероятност да се запушат ножчетата. За разлика от колата и епилатора косъмчетата, който после израстват са по-твърди, а на места по две или три. И за съжаление по-често се епилирате с нея на два, три дена. Плюсове за колата и епилатора са, че косъмчетата изтъняват, почват да изсветляват и оредяват, а при самобръсначката, че не боли.



Друга алтернатива е депилатоарът. Кремче, което се нанася на определения участък, изчаква се десетина минути и с помощта на шпатулата се отстраняват космите. За мен е равносилно на самобръсначката с разликата, че повечето кремчета подхранват кожата, но не всички миришат приятно.



И най накрая най - големия срам за мен в началото - козметичката. Както и при обикновената кола преди да идете се изкъпете. Няма място за притеснение, повечето козметички ще ви предразположат - все пак вие не сте първата. Лично аз при тази, която ходя си говорим, така мисълта ми е заета и притеснението изместено. Лягам на една кушетка, като от кръста на долу съм гола. Жената е опитна и бързо ми нанася колата от триъгълника на долу. Слага на малки участъци, притиска с лента и рязко отлепя. Болката е минимална. След което й помагам  като свивам краката като "жабче", за да може по лесно да нанася от колата, а когато е нужно й помагам като придържам срамната си устна в желаната от нея посока. Започва от бикинерията, триъгълничето и към срамните устни. След което лягам по корем и с помощта на ръцете " разтварям задни бузи", за да може да нанесе колата. Когато приключи се нанася олио, което премахва излишната кола, а и дезинфекцира.


След което усещането е друго -  чувствам се като богиня :)























2 коментара:

  1. Разби ме с тази статия! :Д Много смело!

    ОтговорИзтриване
  2. Просто реших да споделя своя опит, защото информацията в Интернет бе много повърхностна и не достатъчна.

    ОтговорИзтриване