15.08.2012 г.

Помощниците ми

Ето и продължението на една моя друга предходна публикация.
Отзивите ми са:




Този лосион за тяло невероятно мирише, консистенцията му също е много добра, но единствената ми забележка е относно попивателността му - много бавно, което си е дискомфорт, ако бързате след баня да се облечете и да излезете.




Влюбена съм в този ми душ гел. Мирише невероятно на ментов сладолед, а консистенцията е  като на шампоан. Усещането след него е неповторимо. Забележката ми е относно опаковката, изключително неудобна е, особено капачката.



Не съм привърженик на този тип пасти за зъби. Предпочитам си в туба. Да, опаковката е наистина много удобна, но самата паста за зъби не ми харесва. Консистенцията спрямо обикновените пасти за зъби е по течна и другото, което най - вече не ми харесва е не така свежото усещане. Някак си е по -  мека спрямо обикновената, не така парлива.



Аз съм привърженик на рол-оните, а не на стиковете и от този съм доволна. Бързо попива и приятно ухае. А и Dove e утвърдена марка на пазара ни.








Няма коментари:

Публикуване на коментар