23.01.2012 г.

С пари щастие не се купува

Според руски сайт ( за оригиналния текст кликнете тукМарк Джейкъбс не е открил ключа към щастието,но и известността не му пречи. Дизайнерът се смята за един от най-талантливите в света, но едновременно с това той се съмнява, че успехът непременно води към удовлетворение. От собствения си опит той се е убедил, че достигайки успеха това не те прави по - щастлив. А какво тогава?
" Аз не зная какво се явява ключа към щастието - каза той.- Щастието е такова чувство, подобно на всяко друго чувство.Аз, разбира се, съм се чувствал няколко дена щастлив и като цяло съм доволен, но аз изпитвам и всички останали чувства също. Така че аз не знам  дали този ключ съществува. Може би будистите са щастливи, те просто живеят днес и сега, изпитват всички чувства и са се оставили по течението. И тогава си мисля, че не изпитваш никакви проблеми."
А за крайните си цели в кариерата дизайнера сподели пред журналист на списание.The Talks:" Иска ми се да правя красиви вещи, на които хората да се наслаждават."
А вие откри ли сте своя ключ към щастието, ако да ,то какъв е той?





Няма коментари:

Публикуване на коментар