9.06.2012 г.

Online пазаруване


В последно време се заговори за online пазаруване. Тук ще Ви  покажа моите придобивки чрез online пазаруване, а в скоро време ще публикувам и тема по въпроса.
Дано Ви харесат :)



Пръстен от две части с водно конче.

Aктуален за сезона - златисто, има камъче и е анималистичен.

Гривна от три по-тънки като на всяка гривничка има висулка - сърце, топче, кръгче и детелина.

Актуална е за сезона .

Колие бухал. Много акруално - цветно и анималистично. Акцента пада върху него затова и не нося обеци, когато съм с колието.

Малка дамска чантичка, имитация на змииска кожа в нежно розово  с  регулиращи се дръжки.

Актуална за сезона.

Пантофки. Бели класика за летния сезон, а другите два са актуални модели с пандели и дантела. Цветовете са универсални, за да мога по-лесно да ги комбинирам с останалите си дрехи.

Дънково яке,отново актуално за сезона. Много е удобно и чудесно стои.

Друго якенце в милитари стил - бежово с златисти копчета.

Потници характерни за летния сезон. Памучни, за да диша кожата ми. Самият модел ми допадна затова й купих 3 броя от него. Бяло и черно са класика, а сиво, защото подчертава по невероятен начин цвета на косата ми. А и с тези цветове ще изпъкват аксесоарите ми повече.

Бяла тениска с джобче. Актуална - комбинира се, както с по - спортни дрехи, така и с по - елегантни.  Отново памучна, за да се чувствам по - комфортно.













Няма коментари:

Публикуване на коментар