2.03.2012 г.

А вашата визитка?

Teзи, които ме познават вече не им прави впечатление, но тези , които не, забелязват. Усмивката е моята визитка. Старя се винаги да намирам нещо хубаво, за да се усмихна - дали нечия дума, дали жест...Затова един ден, както си пазарувах пред очите ми на щанда изникна това.


Реших да опитам, та кой не желае по - красива усмивка с по -  бели зъби?
Купих си го и веднага, когато се прибрах го изпробвах. Трябва да си миеш зъбите поне два пъти на ден и в рамките на близо месец ти се обещава да се изсветлят с до 4 тона. Мислех , че няма да навреди на емайла ми, защото съм говорила със зъболекаря си относно избелването на зъби, но той не ми го препоръча. А аз така и така си ползвам пасти за избелване...В кутииката имаше:



Паста и  табличка за цвета на зъбите, по която можеш да си следиш дали има ефект. И след като я ползваш близо месец, трябва след това поне два пъти седмично да я ползваш отново, за да запазиш постигнатия ефект. В началото ми бе трудно да свикна с неприятния вкус, изтръпването на венците при допир със студена  вода, усещането, че плаката постоянно е по зъбите ми...И сега, когато изтече близо месец искам да ви кажа, че ефект...няма. Зъбите ми не са


, а са си като преди :)





Няма коментари:

Публикуване на коментар